2011. május 9., hétfő

Én kis kertész. . . . leszek

Legalább is ez lenne a legújabb tervem.
Elhatároztam ugyanis,hogy egy kicsit átalakítom a kis kertünket.Fő célom,hogy mindent én készítsek sajátkezűleg,és minél kevesebb anyagi ráfordítással. Most bújom a netet,és keresek DIY ötleteket

Megpróbálok folyamatos bejegyzéseket készíteni a haladásról

Most ilyen a kert.














Sajnos elég vizes,agyagos a talaj,ezért van egy 40-50 cm földréteg,de kb 8 év kellett amíg elfogadható lett a kert,sajnos meg a fű sem akart nőni.Eddig.
Most már nem elég ha két hetente füvet nyírunk,annyira gyorsan nő.
Ilyenkor tavasszal ,ellepi a zöldet a sárga a gyermekláncfű virágjától.






















Van már egy kis kerek virágágyásom,ebben már szépen nyílik a tulipán,a nárcisz, a kankalin,a kék gyöngyvirág.



És íme terveim első része,egy általam készített rajz,hogy hogyan is képzelem el a jövőbeni kertemet.a Lényeg,hogy lesz sok virág,mégtöbb virágágyás,kavicsos járatok,sziklakert,gyümölcsös,lapmionok és természetesen hintaágy,üvegház.

Hogy mi is lesz még ebből,majd kiderül,addig is várom az ötleteidet,tanácsaidat ezzel kapcsolatban.

2 megjegyzés:

  1. De jó lesz majd! Nagyon ügyes vagy, hogy ezt jó kertész módjára meg is tervezted! Ezt így kell!Én ebből írtam a diplomamunkámat, de ennek ellenére nekem nincs tervezett virágoskertem!:P Nézz utána a neten, mert vannak tervező programok is!

    VálaszTörlés
  2. Koszi Titti,utanna nezek,szerencsere most esos idok vannak,igy van idom bongeszni meg:)

    VálaszTörlés